söndag

Hej alla söta :).

Söndag lika tråkiga som vanligt men ändå en härlig lugn dag. Vaknade ganska tidigt av att min farbror kom hem till oss gick ner och tog en kopp kaffe och sen va jag pigg. Anette lagade maten idag blev hemmagjort potatis mos och biff med brunsås och efter maten körde mikael mig och marcus till konsum sen tog vi en promenad hem skönt bara det att mina ben va stelfrusna när jag kom hem inte skönt! Så nu ligger jag i soffan nere äter en bit av den kakan jag bakade i går MUMS!!! ( lägger upp recept på den lite senare för er som vill testa) och kollar runt lite på datorn medans marcus sitter bredvid och kollar på nåt tråkigt program på tvn som jag inte vill se. Nu ska jag kolla klart på Confessions of a shopaholic. Älskar den filmen :D vi hörs senare

PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0