länge sen jah bloggade!

Hejsan bloggen förlåt för dålig uppdatering kanske börjar bli lite mycket prat om det i varje inlägg har helt enkelt inte haft lust men nu beslöt jag mig för att uppdatera vet inte riktigt vad jag ska börja. HAr ju hoppat av skolan så har knappt något att göra på dagarna men med hjälp från olika håll så hoppas jag på ett jobb snart. Om jag fixar det så tänkte jag åka utomlands i sommar vilket jag verkligen vill. Imon blir det bio med Bella vi har inte träffats alls mycket sen Emelie flyttade ner till Australien men imon så :). Vi ska se snabba cash som jag tror kommer va jätte bra så ska bli skoj att träffa bella :) Nu ska jag kolla på film time travelers wife så ska jag försöka uppdatera imorgon :) Kyssar


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Man ska skriva när man känner för det och inte för att man måste. Du gör helt rätt.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-01-18 @ 22:29:01
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Lina

Hejsan! Varför har du hoppat av skolan?

Lycka till med att få ett jobb =)

2010-01-21 @ 18:51:58
URL: http://linabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0