Hejsan

Kände faktiskt för att blogga vilket jag verkligen inte har gjort den senaste tiden. Sitter med datorn i köket håller på att lagar mig själv lite mat fick bli kyckling, pasta och grönsaker. Får inte trycka i mig för mycket för ikväll ska jag och marcus laga mat till pappa och Anette blir en lyxhelg för dom för vi ska laga mat imon med plus efterätt.


Jag tror inte jag har skrivit att jag har fått en lillebror han e så söt va och hälsade på honom mamma och mathias (mammas man) i tisdags:) så extremt söt är han va världens lyckligaste syster när jag fick hålla i honom :). Kanske ska hälsa på dom igen redan på måndag eftersom mamma inte mår så bra får dom nog stanna på sjukhus en vecka till. Tror nog emelie längtar extremt mycket till att få träffa honom med men hon kommer hem om en månad och en vecka ungefär. Ne nu måste jag kolla om min pasta e färdig så jag kan käka men ni får ha de så bra :)

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0