Hej bloggen

Gårkvällen slutade med att jag och marcus först kollade lite på film med pappa och anette sen gick vi hem till Bea och andreas och spelade spel satt hos tills klockan 1 typ och sen gick vi hem till mig satte på filmen falling up den var faktiskt riktigt bra :). Somnade efter halva dock men kollade färdigt på den så fort jag vaknade i morse.

Just nu håller jag på och gör kladdkaka eller det är nån speciell kladdkaka mormor gav mig receptet har ätit den hundra gången hemma hos henne och den är supergod så ska överaska med den till pappa och anette ( för er som inte vet så är anette min pappas tjej) när dom kommer hem och ska också överaska dom med min favorit rätt taco gratäng. Så ska börja förbereda snart (har kommit in i en period då jag älskar att laga mat) Men nu ska jag spela kort med min pojkvän uppdaterar senare

Pussar


Haha en bild på mig och victor på nyår :P

Kommentarer
Postat av: VJ

Coolt va :P

2010-03-19 @ 13:15:28
URL: http://vjagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0