Fina syskon<3

Hej alla sötnosar. Sen uppdatering men det är ni ju vana vid ! har faktiskt haft fullt upp och ont i min tand varför kommer jag till snart. I måndags umicks jag med min mormor hela dagen först hängde hon med mig på möte i huskvarna och efter det bjöd hon mig på kina mat åhh vad jag älskar kina mat! :). vi sprang in lite snabbt på lindex där mormor köpte jätte söta kläder till min bror och så köpte jag choklad och en tidning till mamma på willys. Efter det åkte vi till sjukhuset tur att mormor jobbar där så vi kunde komma in genom en mycket smidigare väg en vad man brukar få gå in genom fast när vi kom till mamma så skulle hon precis mata bebisen så jag och mormor tog en fika blev semla för mig mormor köpte godis till mig med. Sen efter det fick jag äntligen träffa mamma och hålla i min söta lillebror :).


stolt storasyster:)
 
Min fina mormor och bror <3                sötis:)
vilken tur jag har som fått så fina syskon <3

Sen efter vi hade varir på sjukhuset åkte vi till hovslätt för att hämta dom camilla läckberg böckerna som jag inte ha läst och efter det kom jag hem var ganska trött då men gick allafall upp och solade med Bea:).

Igår hade jag sådan tandverk så väckte marcus och bad honom ringa tandläkaren och fixa en tid har nämligen hål i en tand som har gått sönder och de gör skit ont (är jätte rädd för tandläkaren). Och sen på kvällen gick jag och bea upp och solade igen sen köpte vi pizza med våra pojkvänner och spelade spel fick proppa i mig alvedon och ipren så jag skulle kunna sova sen.

Och idag gick jag upp jätte tidigt så jag skulle kunna kolla på andra avenyn så fort avsnittet kom upp på webben och efter det spelade jag lite på facebook och lästa bloggar innan jag och marcus gick ner och käkade frukost vid klockan 13 så va vi tvungna att börja gå till tandläkaren jag va verkligen jätte nervös men när ja kom dit gick det rätt bra endå men jag ska dra ut tanden så ska vänta på tid till det nu. Men nu är smärtan bort allafall. Men nu ska jag gå ner och kolla vad pappa och anette har handlat så vi hörs imon:). Pussar

Kommentarer
Postat av: Nanna

Så fina ni är tillsammans, är han en snäll brorsa ?

2010-02-04 @ 18:27:53
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0