Torsdag

Tycker tiden har gått extremt fort nu denna veckan redan torsdag känns som de nyss va lördag. HAr inget att göra nu medans jag väntar på pappa och anette så tänkte ja skulle uppdatera i bloggen lite. Marcus e nere och städar tror jag haha jag vet inte vad som har hänt med honom. När anette och pappa kommer hem ska vi åka till willys och handla och sen till ekohallen för vill ha ett monopol va så sjukt länge sen jag spelade det så frågade pappa om vi kunde köpa ett och de sa han att vi kunde så Bea ska komma hit senare när vi har köpt det och spela med oss får verkligen hoppas att pappa inte behöver jobba över för länge!

Har bara haft en seg dag idag kollade på deadline ( film) som va otroligt bra faktiskt en skräck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0