Måndag

Hejsan bloggen! Har inte blivit nån uppdatering pga att jag inte har haft ork till att blogga så har endel att skriva om nu. I fredags va jag som sagt i göteborg blev aldrig nåt nordstan för vi hann inte för kom iväg en timme senare en planerat. Så blev bara liseberg va ganska kul åkte några karuseller trotts det va kallt så va det skoj. Sen vann jag 3 gosedjur (gav 2 till peter och pia) Sen köpte pappa brända mandlar som är så gott till mig:). Efter liseberg åkte vi och åt på burger king där det är så otroligt gott synd att dom inte har de här hemma i jönköping!! Och efter det drog vi till flygplatsen och hämtade upp peter och pia sen drog vi hem va ganska skönt att komma hem!.  tänkte egentligen lägga in några bilder där ifrån med men pappa har kameran så jag gör de nästa gång.

Tagen från google!

Och lördagen var det bara städning nästan hela dagen städade hela huset och mikael städade emelies rum. Sen på kvällen kom pia och peter och mathias på kvällen. Och söndags bakade jag hela dagen träffade bea på kvällen och gick till vip jobbigt:P. Och idag har jag träffat mormor och mamma :)

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0