Helgen

Hejsan har haft problem med att komma in på blogg.se igen kanske för min dator ät fullproppad med filmer och skit. Men nu funkar det allafall. Fick mina skor i lördags som min farbror beställde till mig älskar dom!

Visst e dom snygga :)?!

Sen va jag bara med marcus och kollade på film hela kvällen. Och igår ( söndag så bakade vi massor)


Nogat marcipan (eller hur de stavas) och blockchoklad :)


Och muffins med smält choklad och bananar på:)

sen bakade vi bullar med men dom tog ja inte kort på :)

ska lägga upp bilder från i sommras när vi lämnade min syster i stockholm senaste gången ja såg henne men hon kommer hem om typ en och en halv vecka ska bli kul och träffa henne igen :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

sorry sweetheart, haft det tufft i skolan men snart e jag ju hemma ska bli så skönt=).

Snygga skor;)

2009-12-08 @ 12:30:07
URL: http://emeliefrenning.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0