Helgen

Hejsan bloggen! Har haft en ganska lugn helg men ändå inte. I fredags var ja på stan och a6 med bea tills kvällen sen mötte jag upp marcus så tog vi bussen till mig och efter ett tag kom Asta, Alice och victor till oss så spelade vi typ monopol hela kvällen när dom sedan drog hem så tog jag och marcus på oss massor med kläder träffade Bea och Andreas och åkte pulka haha det va roligast på länge :P.!



Och sen igår så hade pappa och anette massor med folk hemma så jag och marcus drog hem till jägerholm och spelade monopol igen haha ja vet vi har inget liv! Sen efter det åkte vi pulka bara jag och marcus sen gick vi hem och gick och la oss kollade på film.

Nu sitter jag i köket har precis fått i mig en pizza sallad kan knappt äta på morgonen. Om 3 och en halv timme ska jag och pappa åka och först hämta upp Bella och sen mikael och sen dra oss mot nässjö där vi ska hämta upp Emelie sen ska vi till Ica maxi och till kinaresturang och sen ska vi hem och senare kommer mormor :). Uppdaterar nog ikväll :). Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0