Godmorgon

Har varit vaken én halvtimme redan vaknade av att jag va så kissenödig så jag va tvungen att gå upp och sen satte jag på en film "chasing liberty" kollade på den en stund och nu gick jag ner sitter vid pappas dator eftersom att det är något fel på mitt och Emelies internett. Tror mamma kommer snart hon skulle komma idag. Jag ska allafall väcka marcus och tvinga han att spela monopol med mig.

Men allafall hade tänkt att uppdatera igår men det gick inte pga internett. Men Mikael kom till oss vid klockan halv 1 tror jag det var och tog med sig Marcus att köpa marschaller tills att Emelie skulle komma hem. När dom var tillbaka så åkte vi och hämtade Bella och åkte mot nässjö. Jag och isabell satt mest och skrattade åt massa konstiga saker som fans i Nässjö bla en kyrka som hette något jätte konstigt. Sen åkte vi till tågstationen där vi väntade på att Emelies tåg skulle komma och när det väl kom så stog vi vid fel öppning så vi hittade inte henne först haha. men sen hörde jag mikael skrika att han hade hittat henne kunde inte springa till henne dock för valet av skor för mig var kanske inte det bästa :P

Men vi hoppade in i bilen och åkte till Ica Maxi där vi fick lite saker av mikael fick naturgodis veckorevyn en deo ölkorv fick jag med och cola :). Sen tog vi med oss mat från wock & co Tror jag de stavas så grymt gott!. Sen lite senare kom mormor så fikade vi och pratade och lite så och efter det gick jag typ och la mig var så grymt trött.

Imorde med kom min syster upp och berättade att brittany Murphy av att hennes hjärta stannat men ingen vet varför en! Hon som är så bra !

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0