A6/ Ikea

 Skulle bloggat i förrgår men då funkade inte det att komma in på blogg.se för mig inte igår heller men nu funkar det jätte bra. Kan ju börja med att skriva vad som hänt denna veckan. I måndags var jag först hemma och städade mitt rum helt och möblerade om med hjälp av marcus så nu är mitt rum helt städat och helt ommöblerat så skönt. Sen åkta vi med pappa och anette upp till a6 och handlade lite små saker på både a6 och ikea blev inte så mkt men lite behövligt. I tisdags va jag bara hemma och tog det lugnt och samma med idag har städat lite på nedervåningen.



Detta va vad jag handlade ramställ ( eller va man kan kalla de) doftljus, kuddar, nagelfil och stenar till naglar som jag faktiskt redan har använt kan ta bild och lägga upp senare. Nu ska jag dammsuga och svabba golvet i mitt rum hörs senare eller i morgon.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0