22 december

Vaknade klockan 9 idag har börjat vakna ganska tidigt nu för tiden. Kan inte fatta att det bara är 2 dagar kvar tll julafton tiden har gått så sjukt fort. Igår var jag och Marcus hemma och tog det lugnt umgicks med min syster tills marcus började få skit ont i stt hjärta han typ skrek så ont hade han så jag fick panik och ringde mikael och sa att han va tvungen att köra in oss till akuten sen ringde jag Victor och kollade om han kunde hänga med kunde han och Elin. Som tur var så fick Marcus gå före alla så vi slapp vänta. Medans han va inne så gick vi upp till lungavdelningen och skulle se om mormor jobbade men det gjorde hon inte så vi gick tillbaka och frågade var marcus va nån stans så fick vi gå in i ett litet rum där han låg. Han hade fått ta 8 blodprov. Medans vi va där inne så lyssnade vi på varandras hjärtan haha. Jag victor och elin var så sjukt hungriga så det var jobbigt. Men det var inget allvarligt med marcus som tur va så vi fick äntligen åka hem och äta. Sen på kvällen så gick vi hem till victor och spelade monopol. Nu ska jag kolla på Andra avenyn pussar


länssjukhuset ryhov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0